torsdag den 12. maj 2011

Outfits-dag


Trøjen: arvestykke fra min mormor.
Øreringe: hjemmelavede
Armbånd: mors gamle



T-shirt: min brors gamle som jeg har klippet en del kortere
Shorts: Et par gamle Levi's som jeg har fundet i en genbrug
Ørering: mors gamle
*Jeg kunne ikke vende det første billed, lidt irriterende.


Kjole H&M
Vest: Zara


Kjole/skjorte: Weekday
Halskæde: mors gamle
Armbånd: mors gamle


Skjorte: fra Bilka (mystisk nok)
Vest: H&M
Bukser: Zara
Halskæde: mors gamle
Øreringe: gave


Skjorte: mors gamle (jeg bruger den som kjole)
Halskæde: mors gamle


Blonde top: H&M
Top med hægte : Monki
Jakke: H&M
Halskæde: mors gamle

4 kommentarer:

  1. Jeg vil godt arve alt dit tøj! ;D

    SvarSlet
  2. Nice!
    /Sofie
    www.soedesofieskriver.blogspot.com
    www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet
  3. if you want to sell something.. i'm here for you! haha :)

    SvarSlet