lørdag den 3. november 2012

TØJ

Jeg plejer ikke at få gaver af min mor, sådan uden grund, men hun var faldet over den flotte skjorte,
og var ked af ikke selv at kunne passe den, så derfor valgte hun købe den til mig i stedet (:
-Tak søde mor <3

Efter job i dag, gik min kollega og jeg lidt rundt i Field's og endte med at gå ind i "Creme Fraiche",
hvilket jeg ikke har været inde i siden jeg var "lille".
Men der faldt jeg over disse meget afslappede bukser, som jeg først
var meget i tvivl om jeg skulle købe, men her til aften er jeg ret tilfreds med at have dem i min garderobe!
Jeg ville sagtens kunne finde på at tage dem på til en julefrokost for eksempel, med en pæn bluse til.

En flot lille sag!
Jeg synes at denne bluse fra H&M er meget elegant med den sarte rosa farve og de fine blomstrede blonder.
Den er en mavebluse, så når jeg tager den på, vil jeg foretrække noget højtaljet (med mindre det er sommer).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar