tirsdag den 18. december 2012

Bio-Oil

Jeg har endelig fået købt Bio-Oil, som jeg har læst rigtig meget godt om.
Jeg håber at den kan hjælpe på min hud i ansigtet, da jeg lider af sår der ikke
rigtig vil hele, og jeg synes også at jeg har lidt spættet hud, som om den godt
kunne være mere ensartet, derudover tager vejret også virkelig hårdt på min hud.
-Jeg skal nok vende tilbage og fortælle om jeg synes at det har virket (:
Min vurdering:
Jeg synes ikke at Bio-Oil hjælper på min hud, hverken de ar jeg har fra urenheder,
eller det at jeg synes at min hud er meget "spættet". 
Jeg har som sagt brugt en i ansigtet, og jeg ved ikke om jeg måske er en smule allergisk,
da efter at have brugt den, har fået tørre plamager på min hals. Jeg vil i hvert fald ikke 
bruge den i ansigtet mere, men måske vil jeg prøve at anvende den på mine ben til sommer,
hvor jeg også har nogle ar, efter at have været en lille klatre-tøs da jeg var yngre (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar