fredag den 17. maj 2013

Nilens Jord

Igår var min veninde Anne og jeg til Nilens Jord lagersalg i Farum wuup wuup!
Vi gjorde begge en masse gode køb.
Jeg købte den lysteste foundation som de havde, den passer ret godt til min hud
nu her jeg har fået lit kulør, ellers ville den desværre være for mørk, det er så
svært for mig at finde foundations :(
Så købte jeg også en mascara, den passer virkelig godt til mine fine øjenvipper,
og så er det en af de eneste jeg sådan rigtigt kan tåle, da mine øjenvipper er meget
følsomme.
Jeg fik også to flotte neglelakker, en blå-grå og en meget fin støvet rosa, den
minder lidt om CHANELS april, som er en af mine yndlings <3. Jeg har haft den
på i to dage nu, og den holder faktisk ret godt, meget bedre end Chanel, sorry kære
chanel, men det er desværre virkeligheden, vi køber dig jo alligevel, fordi du er så
lækker!!!
Nå, men jeg fik også disse to mega flotte øjenskygger, en bronze og en mere grålig,
som også har den der bronze-lignende effekt. - Jeg skal virkelig lærer at gå med
øjenskygge, det kan jo være SÅ flot!


Jeg har BTW. ikke haft internet i sådan ca. to måneder, og det er derfor jeg ikke har
blogget, jeg skal nok gøre mit bedste for at komme efter det, jeg kan jo godt lide det
;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar