onsdag den 27. marts 2013

oensketaenkning

Soft-bra fra Nelly.com
Min veninde Anne har den, og er rigtig glad for den.
-Jeg elsker farven-

Stof-bra fra Nelly.com
-Jeg har altid været stor fan at denne lækre mørkerøde
farve, så den skal jeg bare have!-


Soft-bra fra Nelly.com
-Hvem kan ikke altid bruge sort undertøj? Jeg kan i hver
fald godt-

Vila trøje.
Jeg elsker dette snit, og ville egentlig gerne have sådan en model
i sort, kun sort og men med trekvart ærmer, det er jeg stor fan af.
Jeg kan godt lide at den har små sølv striber, men jeg vil
nu stadig prøve at lede efter den i helt sort og med trekvart ærmer (:

Ballet-trøje
Jeg elsker trøjer med denne udskæring ved kravebenene,
jeg synes at det er så fornemt, især hvis man er slank.
Den er fre denne hjemmeside:
http://www.straekogboej.com
Disse gamacher har jeg faktisk allerede, eller ret og sagt,
nogle der liger på en prik, men mine er fra "Rude". Der er desværre
kommet et hul i mine, da jeg var i byen, og sådan noget kan jo ske
når man har en god aften med et par øl og smøger... Så nu vil jeg
have nogle som ikke har huller!
De fås på samme side, som trøjen ovenfor.

Lækre, lækre bukser
Fra Nelly.com
De er sandsynligvis meget tynde, og koster derfor ikke mange hundrede
kroner, men det kan også gøre at de sidder bedre, tænker jeg.
De minder mig utrolig meget om nogle bukser "Amarican Apparel" sælger,
og som jeg har elsket fra første gang jeg så dem! Så nu tror jeg vist nok
at jeg skal have disse <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar