lørdag den 30. marts 2013

veninde-post

Jeg fik en dejlig overraskelse idag, en der gjorde dagen endnu bedre end den allerede var.
Jeg kom hjem, åbnede min postkasse, og der lå hele to kort, (det er så sjældent man får og
sender sådan noget, synes jeg).
Det ene var et lille fint postkort fra fantastiske Frankring, hvor vi søde og kære veninde
Eva, er på ferie. Hun skriver blandt andet at hun glæder sig til at vi skal ligge og sole os i
Kongens Have til sommer, det gør jeg godt nok også :D

Det andet kort, troede jeg ved første øjekast, var et postkort, men det viste sig at være et
gækkebrev. Det var meget nemt at gætte hvem der var fra, især fordi frimærket er fra
England, hvor min skønne veninde Anne er på ferie lige nu. Bum bum.. Jeg ved godt
hvem der skylder mig et påskeæg <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar