fredag den 25. april 2014

Projekt lækker

Skønhed er noget alle har og man skal være glad for at se ud som man gør. Hemmeligheden er at fremhæve hvad der er flot ved én og det er hvad jeg har tænkt mig at gøre i mit nye projekt "lækker".

Jeg begyndte at træne her siden Januar måned og ja, jeg holder ved. Jeg har tænkt mig at få lagt et træningsprogram, så jeg ved præcis hvad jeg skal gøre for at få de resultater som jeg gerne vil have. 
Jeg er forholdsvis spinkelt bygget og rimelig slank og jeg ved at jeg har en flot mave. Men maven kunne stadig godt blive en tand bedre og derfor går jeg til pilates en- to gange om ugen. Men jeg vil også gerne have strammet blandt andet numsen lidt op og få lidt mere markerede muskler.. Så det personlige træningsprogram må være vejen frem til det.

Derudover går mit projekt også ud på at finde nogle gode rutiner for min krop og mit udseende. Det gælder både kost mæssig og pleje til hud, hår og negle samt make up.

Jeg spiser rimelig sundt normalt, dog er jeg faldet ret meget i her i påsken, men det er jeg ved at rette op på. 

På en normal dag spiser jeg generelt således:

Morgenmad: Kaffe med mælk og sukker og havergrød.
(Jeg skal have min kaffe om morgnen og jeg ELSKER den, så sådan er det bare).

Frokost: Salat eller rugbrødsmadder 

Aftensmad: Gryderetter
(Suppe, Thai-mad, chili con carne og lignende)

Jeg har derimellem mange mellemmåltider i løbet af dagen og de består alle af enten frugt eller grønt. Jeg spiser generelt virkelig mange gulerødder. 

Og jeg drikker masser af vand, ikke for meget og ikke for lidt. I perioder hvor jeg drikker mere vand end ellers, der kan jeg tydeligt se en forskel på min hud og hvor uren den bliver.
- så altid have en vandflaske med!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar