søndag den 4. maj 2014

Den værste tur til frisøren nogensinde!!!!!


Salon Eiffel på Amagerbrogade 61.

Det mest forfærdelige jeg nogensinde har prøvet.
Jeg kom derned på at få nogle lyse "kolde" sommerstriber i håret. Hende der skulle farve mit hår var kold og nedladende hele tiden og brokkede sig over mit lange hår. Hun gik inden jeg/vi havde bestemt os for en af farverne, der skulle i håret og kommer så tilbage 20 min efter med én af dem blandet, hun kunne ikke huske hvilken hun havde blandet op.
Da hun skal rede mit hår og dele det op i bunder for at kunne farve det, skær kun mig med kammen ind i hovedebunden, det gjorde SÅ ondt.
Og hun sjusker med favningen og staniolen, hvilket også viste sig i sidste ende.
Da jeg skal have vasket håret bliver jeg sprøjtet fuldstændig til med vand, og jeg kan godt mærke at hår mit hår ikke er vasket ordenligt og at sæben ikke er ude af det, hun brugte også kun få sekunder på det.
Så kommer jeg ud til stolen igen og mit hår er orange.. Nå men det er i "våd-tilstand"- tænker jeg. Hun reder mit hår oppe fra hårbunden og ned, der kommer kæmpe store knuder og hun hiver bare til, hun knækker mit hår og det gjorde så ondt. Børsten var fyldt med hår bagefter, og jeg har tyndt hår i forvejen, tror du jeg var ked ??!
Så tørre hun mit hår og det ser forfærdeligt ud.
Jeg har fået store gule baner i mit hår, ingen striber... baner! Min midter skilning er spicegils om igen og jeg kan se at hun på ingen måde har været nede ved hårrødderne, der er store "udgroninger" over det hele.
Jeg betaler for det og går, håber på at det ser anderledes ud i et andet lys, eller noget. Det sagde hun også at det ville og hun syntes det var pænt osv.. Men jeg har allerede ret ked der.
Senere finder jeg så ud af at jeg har pletter overalt omme i nakken, i min venstre sidde har jeg mange flere striber/baner, end i højre og det er bare forfærdeligt og gult/orange det hele. Jeg køber silver shampoo og prøver de efterfølgende dage at sætte håret så man ikke kan se de voldsomme fejl så tydeligt..

Jeg prøver så at gå derned igen, fordi jeg vil have mine penge tilbage! Hun har ødelagt mit hår...
Jeg kommer ind i butikken og så står der to unge drenge på hvad.. måske 20 år. Jeg spørger hvor chefen er henne og de fortæller mig at han er ude at rejse og kommer hjem om ti dage, det kan jeg ikke rigtig bruge til noget. Så spørger jeg dem om hvor kvinden der farvede mit hår er, og hende kender de ikke til, men de har et nummer på en dame der nok godt kunne være hende. Jeg får så hendes nummer, som de har på en lille seddel.. Men hun tager ikke telefonen.
De unge drenge kan ikke give mig mine penge tilbage  så jeg må gå igen.

Jeg går forbi butikken et par dage efter og ser en af drengene klippe en mands hår.. De her drenge har aldrig været uddannet i noget frisør-lignende. Og de tager penge for det. Måske var de 18 år? Med pletter på bukserne, pizzafedt om munden, og generelt bare sådan snusket og ikke særlig tiltalende udseende eller attitude.

Nå. Det var min tur til den frisør, det gør jeg aldrig igen og jeg får aldrig mine penge tilbage eller noget.
 Jeg tog til en frisør kaldet "NO" på vestervoldgade for at få rettet op på mit hår og de var fantastiske, Jesper har reddet mit hår!! Der kommer jeg fra nu af, for evigt !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar