søndag den 12. oktober 2014

Godt loppefund



Jeg og min kæreste tog meget spontant på loppemarked,
 da vi fandt ud af at der var et lige ved siden af hvor vi bor.
Det var heldigt, for der fandt jeg denne skønhed- Pigen 
jeg købte denne sminkeboks af, var makeup artist og havde
haft den med på en masse spændende arrangementer, så 
den har en skøn historie- hvilket jeg synes er enormt 
hyggeligt at kende til. Jeg fik den til en fantastisk pris. 
50kr!!!!
Jeg havde dog en sminkeboks, men pladsen var en smule
trang efter hånden, også selvom jeg har sorteret i alt mit 
makeup, så det er lækkert med en ny. Jeg modtager en 
goodiebox her måned, så der kommer hele tiden mere 
lækkert sminke og andre lækkerier.
På billederne kan i se en meget bedre organiseret boks, det
er skønt <3 






Sådan ser det færdige resultat ud. Er SÅ glad for den! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar