fredag den 30. august 2013

GoodieBox- September

Så kom min 2. boks. Jeg er rigtig glad for at jeg har tilmeldt mig GoodieBox, det er lidt sjovt at gå
og vente på hvad der mon kommer ind af døren! 
Denne måneds tema er "Luksus"..wwaauu hvor er det lækkert!!
I den lille lækre kasse fulgte:

*Redken 5th Avenue NYC all soft shampoo og conditioner
Dem glæder jeg mig virkelig til at prøve!

*Giorgior Armani "SI" parfume
Det er en lille bitte prøve, som dufter fantastisk. Den er perfekt til min morgen-togtur!
Jeg har nemlig tænkt mig at begynde at tage makeup osv. Med i toget om morgenen, da
jeg tager af sted kl.05:10 om morgnen.. Så sparer jeg lidt tid herhjemme.

*YSL volume effet faux cils baby doll mascara
Denne mascara er også i prøvestørrelse, og passer også perfekt til min togtur <3

*Flora by Gucci bodylotion
En rigtig lækker creme som jeg tror at jeg vil tage med i tasken, og mest af alt bruge som 
en håndcreme. - Den dufter dejligt og frisk

<3 Jeg glæder mig allerede til næste den næste <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar