søndag den 4. august 2013

SQUAT'S********

SGUAT..
Nu er det min tur (og Annes). Alle andre gør det, nu gør vi det også-altså tager sguat's.
Jeg er begyndt at løbetræne to gange om ugen hvor jeg løber ca.4 km, hvilket jeg synes 
er ret meget når man tænker på at jeg aldrig bevæger mig. 
Grunden til dette er at jeg er så vildt træt af at føle mig tyk og synes at jeg ser tyk ud på 
billeder, nu må det være nok og jeg gør noget ved det.
Udover at løbe gør jeg selvfølgelig en indsats for at spise forholdsvis sundt, masser af 
frugt og grønt. Nam nam. Men.... Jeg er også begyndt på dette program som jeg skal 
bruge de næste 30 dage på. Anne og jeg syntes ikke kun at det var ballerne og lårene 
der burde trænes, så vi har fyldt lidt på. 
Vi tager ryg og mave bøjninger samt nogle øvelser med armene. Disse øvelser stiger 
også i gentagelser og tid, dog ikke i samme grad som vores sguat øvelser- da det er dem
vi har mest fokus på lige nu.

Vi har taget nogle billeder af os selv her på dag.1 som ALDRIG skal ses af andre end os
selv, men det er godt at have noget at sammenligne med, til når man er færdig. 
Vi har også tænkt os at tage billeder halvvejs inde i programmet- håber at man allerede
kan se en forskel der (;

Imorgen skal vi til Safari Night som altid, så vi laver øvelserne inden. Jeg ved godt at det 
er lidt dumt at drikke når man er begyndt på sådan et program her (og gerne vil se 
resultater hurtigt), men det er vores sidste Safari sammen inden Anne begynder i skole, så 
vi MÅ afsted- men vi drikker ikke så meget, det er bare for at hygge :D Iiiii det bliver så 
hyggeligt <3<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar