fredag den 2. august 2013

Goodiebox

Min veninde Anne er medlem af Goodiebox og jeg har set hendes 
bokse i ny og næ, jeg synes egentlig at det er et meget lækkert 
koncept. Jeg har ikke følt førhen at jeg sådan rigtig havde penge til 
det, men NU har jeg bestemt mig for at jeg også gerne ville prøve.

Egentlig ville jeg gerne have været medlem fra september af, så
jeg modtog en pakke i slutningen af september, som jeg kunne 
gøre brug af i oktober. Grunden til at jeg først ville have været 
medlem der, var at jeg ofte bliver vinterdeprimeret når det bliver 
mørkt og koldt.- Så jeg tænkte..." hey, så er der en lille pakke du
kan gå og glæde dig til hver måned"! Nu får jeg så en pakke fra 
*denne måned* også dvs. Slut juli måned og jeg får så igen en her
i slutningen af august. Det er lidt irriterende, men det gør ikke så 
meget igen. Det er jo nogle lækre ting man får og det er sjovt at 
prøve produkter af og give feedback på dem, synes jeg.

Det koster 139,- pr. måned at være medlem af Goodiebox.
Glæder mig til de kommende lækkerier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar