fredag den 30. august 2013

Præmie fra " Illum Accessories"

Da der var Fashion Festival i København, var jeg og mine to veninder Anna og Anne i Illum, for 
at tilmelde os nogle konkurrencer og hygge os med champagne og lækre smagsprøver.
Jeg tilmeldte mig derfor en masse konkurrencer (hvorfor ikke? Det ville da være meget sjovt
hvis man vandt noget). 
Èn af konkurrencerne var hos Illum Accessories, hvor vi skulle svare på nogle spørgsmål 
på et papir. Jeg forventede ikke at vinde noget som helst, det har jeg nemlig aldrig prøvet før! 
Men så sidste torsdag blev jeg ringet op, og fik af vide at jeg havde vundet en præmie som jeg 
skulle komme ind og hente. 
Det har jeg så været nu. Og præmien var dette lækre strik halstørklæde og hue-sæt af mærket 
"Maya". Det er så blødt og lækkert! 
Heldige mig!!! Men man har da lov at være heldig en gang imellem <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar