fredag den 2. august 2013

Nyt til de små ben

Gamacher fra Weekday til 150,-

Jeg er ikke helt sikker på at jeg skal have disse.. Tror måske
at jeg bytter dem- ikke fordi de ikke er fine, men jeg skal have
noget der slanker mine små stænger!

Løbebukser fra H&M til 249,-

Åhhh hvor er jeg glad for at jeg har fundet dem!
Jeg har gået og ledt efter et par flotte løbebukser i lang tid!
Jeg har overvejet et par nike, men de er bare så dyre, men så
fandt jeg dem her og de er så flotte. Mørkeblå med en smule
orange og de ser bare så godt ud.
-Jeg glæder mig til at få løbet nogle dejlige ture i dem.

Cykelshorts (vil nogle kalde dem) fra Pieces til 60,-

Jeg har et problem. Problemet er at mine shorts er meget korte,
og jeg skal helt klart have nogle nye til næste år, fordi jeg føler
at jeg går og viser baller- mine vinder siger at man ikke kan se
dem, men det føler jeg at man kan! Og når jeg har nederdel, så
føler jeg nogle gange at den smutter lidt op ad, og det kan jeg
heller ikke lide! Kjoler gør det samme, eller er så løse at vinden
blæser de fine stoffer lidt op og det bryder jeg mig heller ikke
særlig meget om. Jeg kan godt gå med det, men kan skal hele t
tiden lige tænke over om tøjet sidder ordentligt og dækker hvor
det skal.
-Det problem har man ikke med disse mini-gamacher! Og det ELSKER jeg.
Jeg må have fat i nogle flere. Det er et vildt godt alternativ til shorts jo <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar